Klantenservice

Op deze pagina vindt u alle informatie die voor u als consument van belang kan zijn. Indien uw vraag na het lezen van deze pagina nog niet is beantwoord, neem dan even contact met ons op. U kunt ons bereiken op het nummer 073-5492485 of u kunt ons een email sturen.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een account aanmaken?
Op de homepage kan u klikken op ‘registreer dan hier' U komt nu in een scherm waar u uw gegevens kan invullen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?
Vul dan het e-mailadres waarmee u geregistreerd bent in de wachtwoord-herinnering in. Uw ontvangt uw wachtwoord op dit e-mailadres.

Hoe bestel ik in de webshop van Smulders Diervoeders?
Ga naar de webshop van Smulders Diervoeders: www.smulders-diervoeders.nl. Selecteer het product dat u wil bestellen. Klik op de bestelknop en het product wordt in de winkelwagen geplaatst. U kunt nu naar de kassa gaan, of verder gaan met winkelen. Bestel je voor de eerste keer een product uit de webshop van Smulders Diervoeders, maak dan een account aan. Als u klaar bent met winkelen, controleer dan uw bestelling op de overzichtspagina. Kies vervolgens onder betaalmethodes de manier waaropu wilt betalen. U gaat nu naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden. U ontvangt van ons een bevestiging van de bestelling per e-mail.

Ik krijg de melding: “Uw browser accepteert geen cookies. Wat moet ik nu doen?
Om producten toe te voegen aan uw winkelwagentje dient uw browser cookies te accepteren” Cookies zijn alfanumerieke middelen voor de identificatie die via uw web browser overdragen worden op uw computer. Het gebruik van cookies is een techniek die vaak gebruikt wordt in online shops. Hoe stel ik mijn browser in zodat hij cookies accepteert? Klik hier voor de uitleg.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?
U ontvangt direct na de bestelling een mail ter bevestiging.

Kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren nadat ik hem verzonden heb?
Dit kan indien u binnen één uur na de bestelling een mail naar ons stuurt met daarin de wijziging/annulering.

Hoe kan ik ruilen of terugsturen?
Controleer de geleverde artikelen direct na ontvangst. Als de bestelling niet klopt, neem dan contact met ons op. Wij zullen de fout zsm herstellen en u het juiste artikel leveren (retourkosten zijn voor onze rekening). Als u een product om welke reden dan ook toch niet wilt hebben, heb je het recht het artikel binnen zeven werkdagen na aflevering aan Smulders Diervoeders te retourneren. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als de verpakking van het artikel onbeschadigd is en de plastic verzegeling niet is verbroken. Als je het betreffende artikel al betaald hebt, wordt het bedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourgoederen terugbetaald. De kosten van terugzending komen in dit geval voor je eigen rekening.

Wat is het retouradres?
Smulders Diervoeders, Loosbraak 28, 5482 TZ Schijndel

Welke betaal-mogelijkheden bieden jullie aan?
Betalen kan via: iDeal (betaling vooraf) en Factuur (betaling achteraf)

Hoe functioneert iDEAL?
iDEAL is een veilige vorm van internetbankieren waarbij u tijdens uw bestelling naar de internetbankiersite van uw bank wordt geleid. In de vertrouwde omgeving van uw bank kunt u de betaling van uw bestelling veilig afhandelen. De betaalgegevens zijn al voor u ingevuld. Nadat u een bevestiging van uw bank heeft ontvangen keert u terug naar www.smulders-diervoeders.nl en ontvangt een bestelbevestiging. Aangezien de iDEAL betaling direct wordt verwerkt is deze direct zichtbaar op uw rekeningoverzicht. iDEAL werkt samen met deze Nederlandse banken: ABN Amro, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank.

Hoe functioneert de betaling middels een factuur?
Bij de keuze Factuur betaalt u pas nadat de artikelen zijn bezorgd. Na ontvangst van de producten heeft u twee weken de tijd om de openstaande rekening te betalen. Indien u kiest voor een betaling per factuur, brengen wij €2,50 administratiekosten in rekening.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?
Wilt u de bestelling op een bepaalde dag laten bezorgen? Geef dit dan aan bij de opmerkingen tijdens het betalen. Wij proberen aan uw wens tegemoet te komen.

Hoe veel kost het verzenden?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van het pakket. U kunt de hoogte van deze kosten zien bij het betalen.

Hoe lang duurt het verzenden?
Wij verzenden middels TNT of DPD. De pakketten komen doorgaans na 1-2 werkdagen aan.

Algemene voorwaarden
Klik hier voor onze algemene voorwaarden.

Contactinformatie
Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op:

Per mail: info@smulders-diervoeders.nl
Per telefoon: 073-5492485 (op werkdagen van 8:30-18:00)